Тексты монологов [39] |
Монолог женщины, женские [5] |
Видео монологи [4] |
Шуточные монологи [2] |
Юмористические [1] |
Детские монологи [1] |
Монологи о жизни [8] |
Монологи о любви [15] |
Геннадия Хазанова [1] |
Маменко [1] |
Петросяна [2] |
Евдокименко [1] |
Верки Сердючки [1] |
Винокур [1] |
Степаненко [1] |
Шифрин [1] |
Жванецкий [1] |
Дроботенко [1] |
Рожкова [1] |
Задорнова [1] |
Фамусова [1] |
Райкина [1] |
Альтова [1] |
Цветаевой [1] |
Прочие [21] |
Главная » Файлы » Монологи » Тексты монологов |
08.09.2017, 07:35 | |
Ми бачимо, якого нового значення у мові персонажів набуває слово пілот, як воно по-своєму характеризує кожного з них і в цілому їх світосприймання. Воно характеризує навіть відсутнього в цю хвилину Платона. В окремих жанрах, наприклад, у драматичних поемах, наскрізний елемент проявляється особливо наочно: характерні в цьому розумінні п’єси І. Кочерги. Нагадавши вже відомі з попереднього і можливі аспекти аналізу драматичного твору, ми повинні відзначити, що все ж аналіз драматичного твору має і свою специфіку. Щоб виявити її, необхідно хоч у иайзагальніших рисах торкнутися специфіки драми. Передусім візьмемо до уваги те, що драма належить не лише літературі, але й театрові. Власне, повнокровне її життя тільки й починається на сцені і перед заповненим глядачами залом. У літературі головним засобом творення образу є слово, на сцені — дія. Є істотна різниця між словом артист (яке походить від латинського агз— мистецтво), що означає митець — майстер своєї справи, і актор (яке походить від слова асі — дія), що означає митець, який створює образ за допомогою дії, зовнішньої або внутрішньої. Частини в п’єсі називаються актами або діями. Все це надзвичайно важливо. Слово живе на сцені тоді, коли воно підкріплене, умотивоване, до того ж психологічно точно, внутрішньою дією, без неї воно перетворюється на пусту декламацію. Творчий колектив театру, працюючи над п’єсою, докладає максимум зусиль, щоб виявити дійовий підтекст п’єси. Бодай з елементарними принципами цієї роботи учитель має бути знайомий. Варто йому було б прочитати надзвичайно цікаву не тільки з точки зору пізнання специфіки театру, а й з точки зору психологічно-педагогічної книгу К. С. Станіславського «Робота актора над собою» (К., 1953), написану у захоплюючій формі щоденника одного із членів театральної студії. Це корисно для вчителя літератури ще й тому, що йому частенько доводиться керувати драматичним гуртком або готувати уривки з п’єс для літературних та інших вечорів у школі. Провідним у цій книзі є розробка складної і разом з тим доступної для актора психотехніки, за допомогою якої всі почуття і думки твору перекладаються на мову дії. Аналізуючи драматичний твір, не враховувати цього, мабуть, не можна. Як же це зробити бодай на елементарному рівні?
| |
Просмотров: 1474 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.0/1 |
Прикольные анекдоты про Вовочку |
Короткие сценки и инсценировки для детей |
Прикольные сценки - Русские Бабки |
Патриотические сценарии на военную тематику |
Русские народные игры и конкурсы |
Монолог детей |
Монологи и рассказы Семена Альтова |