| Тексты монологов [39] |
| Монолог женщины, женские [5] |
| Видео монологи [4] |
| Шуточные монологи [2] |
| Юмористические [1] |
| Детские монологи [1] |
| Монологи о жизни [8] |
| Монологи о любви [15] |
| Геннадия Хазанова [1] |
| Маменко [1] |
| Петросяна [2] |
| Евдокименко [1] |
| Верки Сердючки [1] |
| Винокур [1] |
| Степаненко [1] |
| Шифрин [1] |
| Жванецкий [1] |
| Дроботенко [1] |
| Рожкова [1] |
| Задорнова [1] |
| Фамусова [1] |
| Райкина [1] |
| Альтова [1] |
| Цветаевой [1] |
| Прочие [21] |
| Главная » Файлы » Монологи » Тексты монологов |
| 08.09.2017, 07:35 | |
|
Ми бачимо, якого нового значення у мові персонажів набуває слово пілот, як воно по-своєму характеризує кожного з них і в цілому їх світосприймання. Воно характеризує навіть відсутнього в цю хвилину Платона. В окремих жанрах, наприклад, у драматичних поемах, наскрізний елемент проявляється особливо наочно: характерні в цьому розумінні п’єси І. Кочерги. Нагадавши вже відомі з попереднього і можливі аспекти аналізу драматичного твору, ми повинні відзначити, що все ж аналіз драматичного твору має і свою специфіку. Щоб виявити її, необхідно хоч у иайзагальніших рисах торкнутися специфіки драми. Передусім візьмемо до уваги те, що драма належить не лише літературі, але й театрові. Власне, повнокровне її життя тільки й починається на сцені і перед заповненим глядачами залом. У літературі головним засобом творення образу є слово, на сцені — дія. Є істотна різниця між словом артист (яке походить від латинського агз— мистецтво), що означає митець — майстер своєї справи, і актор (яке походить від слова асі — дія), що означає митець, який створює образ за допомогою дії, зовнішньої або внутрішньої. Частини в п’єсі називаються актами або діями. Все це надзвичайно важливо. Слово живе на сцені тоді, коли воно підкріплене, умотивоване, до того ж психологічно точно, внутрішньою дією, без неї воно перетворюється на пусту декламацію. Творчий колектив театру, працюючи над п’єсою, докладає максимум зусиль, щоб виявити дійовий підтекст п’єси. Бодай з елементарними принципами цієї роботи учитель має бути знайомий. Варто йому було б прочитати надзвичайно цікаву не тільки з точки зору пізнання специфіки театру, а й з точки зору психологічно-педагогічної книгу К. С. Станіславського «Робота актора над собою» (К., 1953), написану у захоплюючій формі щоденника одного із членів театральної студії. Це корисно для вчителя літератури ще й тому, що йому частенько доводиться керувати драматичним гуртком або готувати уривки з п’єс для літературних та інших вечорів у школі. Провідним у цій книзі є розробка складної і разом з тим доступної для актора психотехніки, за допомогою якої всі почуття і думки твору перекладаються на мову дії. Аналізуючи драматичний твір, не враховувати цього, мабуть, не можна. Як же це зробити бодай на елементарному рівні?
| |
| Просмотров: 1530 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 1.0/1 | |
| Стихи о доверии и мечтах |
| Празднование на День Влюбленных |
| Заголовок твору, та формування уявлення |
| Музыкальные конкурсы и игры для вечеринки |
| Современные сценки про школу |
| Монологи о любви трогательные |
| Сценарий свадьбы без тамады |