План-конспект про Україну - Сценарии урока - Сценарии - к празднику - Сценки, монологи, миниатюры, сценарии, конкурсы
Приветствую Вас Гость!
Воскресенье, 04.12.2016, 19:18
Главная | Регистрация | Вход | RSS

Меню сайта

Категории раздела

Пасха сценарий [6]
Сценарий юбилея [5]
Сценарий нового года [17]
23 февраля [5]
8 марта [3]
Сценарий дня рождения [2]
Детского дня рождения [2]
Детские сценарии [7]
Для детского сада [5]
Сценарий корпоратива [2]
Сценарий свадьбы [4]
Для класса [7]
Масленница [2]
Сценарий выпускного вечера [4]
Наурыз [1]
Сценарий выкупа невесты [2]
Для взрослых [3]
КВН [3]
Школьные [19]
Праздника весны, весенние [2]
Сценарий утренника [5]
Последнего звонка [3]
Новые, новейшие [2]
Сценарии урока [9]
Классные [6]
Проводов зимы [2]
Проводов на пенсию [2]
Проводы в армию [2]
Сценарий вечеринки [2]
Для девочек [2]
Музыкальные [2]
Сценарий классного часа [5]
Встречи выпускников [3]
Презентации [1]
Шуточные, юмористические [2]
Литературный [2]
Татарские [1]
Интересные, необычные [3]
Народные [2]
Сценарии в стихах [2]
Концертные [1]
Самодеятельности [1]
Новых сказок [4]
Ролевые [1]
Сватовства [1]
Современные [4]
Сценарий собрания [2]
Занятий [5]
Торжественные [2]
Бала [2]
Патриотические [3]
Православные [4]
Военные [2]
Сценарий викторины [1]
В колледже [1]
Приветствия [1]
Конкурс красоты [2]
Семейные [1]
Маленькие, мини [1]
Линейки [2]
Турниров, соревнований, олимпиады [1]
Подростковые, для подростков [2]
Капустники [1]
Пионерские, пионерия, зарница [2]
Украинские [5]
Ярмарок [2]
Досугов, посиделок [1]
Гуляния [2]
Прочие [5]

Интересное

Наш опрос

Ваш пол
Всего ответов: 402

Статистика


Форма входа

Поиск

Интересное

Загрузка...

к празднику

Главная » Файлы » Сценарии » Сценарии урока

План-конспект про Україну
25.03.2015, 19:28

Кожна дитина повинна знати якнайбільше про свою країну. Допоможуть в цьому цікаві уроки на цю тему.

 

 

Урок на тему Україна на планеті Земля


Мета: продовжувати формувати уявлення про глобус і карти, про їх масштаби, розташування на них материків; дати відомості про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. Організація класу

1. Фронтальна бесіда.

— Яку тему вивчали минулого уроку?

— Чому природу необхідно охороняти?

— Як і чим забруднюється повітря?

— Як і чим забруднюються водойми?

— Чим забруднюється ґрунт, і як він руйнується?

— Які міжнародні заходи щодо збереження природи на Землі ви знаєте?

— Яких заходів вживають на Україні для охорони та збагачення природи?

2. Перевірка творчих завдань.

На дошці розвішені кращі роботи учнів — малюнки та плакати з теми «Планета Земля в небезпеці — захистимо її».

Декілька учнів захищають свої роботи, решта учнів коментує та оцінює малюнки своїх товаришів.

3. Підбиття підсумків вивчення розділу «Земля — наш космічний дім». Бесіда

— Який великий розділ ми вивчали?

— Що нового дізналися під час його вивчення?

— Чого навчилися?

— Які нові природні терміни запам’ятали?

— Які основні висновки ви зробили для себе після вивчення розділу «Земля — наш космічний дім»?

II. Повідомлення теми і завдань уроку

III. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань учнів

Бесіда

— На якому материку ми живемо?

— В якій півкулі знаходиться Євразія?

— Покажіть на глобусі Євразію.

— Чи можна визначити, де розташована Україна? Чому?

— Покажіть на карті півкуль Євразію.

— Чи можна визначити, де розташована Україна? Чому?

— На якій же карті можна добре побачити всю Україну, її кордони з іншими країнами, моря, річки, болота, водосховища, великі міста, гори, височини та низовини? Чому саме?

— Яка різниця між фізичною картою України, що висить на дошці, і тією, що міститься в підручниках?

— Прочитайте масштаби цих двох карт, порівняйте їх між собою. Який із них є більшим, а який — меншим?

— Що називають масштабом?

— Де на карті знаходяться основні і проміжні сторони горизонту?

— Чому на карті півкуль і глобусі багато блакитного кольору, а на фізичній карті — мало?

— Які кольори переважають на фізичній карті України і чому?

ІV Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Практична робота з фізичною картою України

1) Прочитайте умовні позначення і лівому нижньому куті карти.

2) Візьміть указку і проведіть нею по всіх кордонах України.

3) Визначте, з якими країнами межує Україна.

4) Порівняйте довжину її кордонів із різними державами.

5) З’ясуйте, кордон з якою країною є найдовшим, а з якою — найкорот-шим.

V. Закріплення та осмислення знань

Робота з підручником

— Знайдіть відповіді на такі запитання.

1) В якій частині Євразії розташована Україна?

2) Якою є вона за площею серед країн Європи? Серед країн світу?

3) Як правильно працювати з картою?

4) Якою є довжина усього кордону України?

VI. Узагальнення та систематизація знань Робота із зошитом

Виконайте завдання на С. 42.

Підпишіть назви країн, що межують з Україною, на контурній карті. ¥ІІ. Підсумки уроку ¥ІІІ. Домашнє завдання

1) Опрацювати статтю підручника (С. 106).

2) Закінчити виконання завдань на С. 42 зошита.

3) Дібрати інформативний та ілюстративний матеріал до нового розділу «Наша Батьківщина — Україна» (усе, що стосується неживої та живою природи).

4) Виконати практичне завдання.

Користуючись масштабом, що зазначений на фізичній карті України, визначити приблизну протяжність України з півночі на південь і із заходу на схід.
Джерело: http://posibnyk.com/lessons/47-1-0-3654

 

 

Урок на тему "Корисні копалини України"
 

Мета: продовжити знайомство дітей із корисними копалинами рідного краю, з їх використанням та родовищами; розвивати спостережливість дітей; виховувати економне і раціональне використання корисних копалин.

Обладнання: олівці, блокноти.

Рекомендації: екскурсію можна провести, якщо є змога, до піщаного кар'єру або до Харківського планетарію, де учні наочно ознайомляться з добуванням корисних копалин.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

Учитель повідомляє, що буде незвичайний урок — екскурсія. Він називає місце екскурсії, нагадує про правила поведінки на вулиці. У разі необхідності проводить бесіду про правила дорожнього руху. Для подальшої роботи клас можна поділити на групи.

Слово вчителя з елементами бесіди.

— Де беруть пісок, камінь, глину?

— З чого виготовляють комбайни, трактори, літаки?

— З чого будують шосейні дороги, житлові будинки, заводи?

II. Сприйняття і засвоєння матеріалу

1. Слово вчителя.

В Україні, як і в інших країнах світу, будують багато житлових будинків, заводів, фабрик. На все це потрібно багато піску, цементу, вапняку. Щоб виготовляти різноманітні машини, літаки, необхідні чавун, сталь, мідь, алюміній. Для опалення житлових будинків, для руху автомобілів і літаків потрібне паливо: нафта, кам'яне вугілля, природний газ. Щоб користуватися цими багатствами, їх необхідно видобути із землі.

Україна багата на різноманітні корисні копалини, причому запаси їх у нас досить великі. На території Харківської області немає кристалічних і вулканічних порід, тому тут відсутні кольорові метали і руди. Найбільш поширені будівельні матеріали осадового походження: піски, глини, крейда, вапняк, а також горючі корисні копалини. Територія Харківської області входить до складу газонафтоносних регіонів України.

Поклади бурого та кам'яного вугілля на Харківщині є серед глинистих сланців і пісковиків. Із вугілля можна виготовити понад 60 корисних речей. Для добування викопного вугілля зазвичай роблять шахти, штольні і зрідка добувають на відкритих виробках.

2. Розповідь із використанням наочності (якщо екскурсія проводиться не на місці видобування корисних копалин). Розповідь про різні професії, пов'язані з видобуванням корисних копалин.

3. Тестування.

Правильні чи хибні судження?

— Кам’яне вугілля — це рідка корисна копалина.

— Природний газ — це газоподібна корисна копалина.

— На Харківщині видобувають кольорові метали і РУДИ.

— Нафта — це рудна корисна копалина.

— Пісок — це горюча корисна копалина.

4. Завдання учням.

Скласти розповідь про екскурсію за планом.

План

1) Місце проведення екскурсії.

2) На які групи поділяються корисні копалини?

3) Які з них є в Харківській області?

4) Назвіть родовища корисних копалин, які запам’ятали.

5) Зробіть малюнок об’єкта, який допоміг вам ознайомитися з видобуванням корисних копалин (або намалюй те, що тобі найбільше запам’яталось).

5. Робота з підручником.

Дати відповіді на запитання.

6. Робота у групах.

Розгадування кросворду «Корисні копалини».

1. ... вугілля. (Кам'яне) 2. Скупчення корисних копалин. (Родовище) 3. З неї виробляють цемент, використовують у будівництві. (Крейда) 4. Який газ збирається у повітрі від спалювання нафти, вугілля, газу? (Вуглекислий) 5. Сипуча гірська порода. (Пісок) 6. Ця горюча рідина може бути брунатного, темно-брунатного, червоного, чорного, зеленуватого, жовтого кольорів, трапляється і безбарвна, як вода. (Нафта) 7. Гірська порода, яка застосовується у господарстві, викори стовується як харчова добавка або харчовий консервант. (Сіль) 8. Із піску виробляють. (Скло) 9. Риоффосит (Фосфорити) 10. Його різновиди: алебастр, селеніт, будівельний. (Гіпс) 11. Харківщина посідає перше місце в Україні за кількістю родовищ ... (Газу) 12. Бурий ... (Залізняк). 13. її застосовують у виробництві кераміки, фаянсу (Глина) 14. Для виробництва крейди використовується ... (Вапняк) 15. Висушені болота. (Торфовища)

III. Підбиття підсумків уроку

Бесіда.

— Які корисні копалини видобувають на території Харківської області?

— Які неметалеві корисні копалини видобувають на Харківщині?

— Назвіть їхні родовища (вчитель показує на карті).

IV. Домашнє завдання

1. Продовжити вести фенологічні спостереження.

2. Скласти розповідь про видобування корисних копалин від імені трьох оповідачів: науковця, геолога, промисловця (на вибір учнів).

Зразок.

І. Науковець. Розгляньте пісок і глину крізь лупу. Що ви побачили? Чи можна виліпити щось із піску? А з глини?

Пісок складається з твердих піщинок різного розміру, які не зв’язані між собою. Тому пісок сипкий і добре пропускає воду.

II. Г е о л о г. Пісок і глину можна побачити на поверхні землі, на урвистому березі річки, в яру. Вони входять до складу ґрунтів. Пісок — важливий будматеріал та сировина для виробництва скла; його добувають у Харківській області.

III. Промисловець. Пісок і глину використовують на будівництві. З них виробляють посуд, цеглу. З глини роблять пластилін. Вона входить до складу деяких фарб. Із піску виготовляють скло і скляні вироби.
Джерело: http://posibnyk.com/lessons/47-1-0-3794

 

 

Ми - українці! Урок про Україну


Мета: формувати уміння слухати, правильно говорити, працювати за планом, алгоритмом, робити висновки; удосконалювати техніку правильного, свідомого читання; розвивати активне мислення, творчу думку дітей; формувати громадські уявлення та патріотичні почуття приналежності до українського народу; сприяти вихованню любові до всього рідного.
Обладнання: грамзаписи: «Хай сонечком світить українська душа», «Молитва за У країну» (П. Ш. № 10, 2002р.); малюнок «Дерево родоводу сім'ї».
Хід уроку
I. Організаційний момент
Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав!
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте.
II. Ознайомлення з темою та метою уроку
Тема нашого уроку «Ми — українці». Цю тему обрано на першому уроці для того, щоб ми зрозуміли, чому ми так звемося і чим відрізняємось від інших народів; чим ми пишаємось, а за що нам соромно, і що нам треба робити, щоб бути справжніми українцями.
У нас в гостях шановні люди, це сім'я (прізвище) і вчитель української мови. Це справжні українці: вони багато знають про нашу країну, люблять її, розмовляють рідною мовою.
III. Основний зміст роботи
1. Усний журнал «Я і Україна».
Цей журнал ми будемо вести весь рік. Ви будете заповнювати сторінки цього журналу: станете дослідниками, письменниками, художниками, поетами. Дві сторінки цього журналу оформила сім'я (прізвище).
Перша сторінка «Ми — українці».
(Малюнки дорослих і дітей в українських костюмах на землях України під чистим і сонячним небом.)
Всім питання:
— Хто ви? Звідки?
(Заслуховування відповідей 3—4 учнів.)
— А тепер слово нашим гостям. Це сім'я справжніх українців. Ось Дерево-родовід цієї сім'ї. (Наймолодший член сім'ї розповідає про свою сім'ю; бабуся читає Молитву за Україну, матуся і татусь читають вірш «Грудочка землі», дідусь згадує дитячі роки, вся сім'я виконує пісню «Чорнобривці».)
— Скажіть, шановні гості, яка основна риса характеру українців? (Українці працьовиті, справжні господарі, хочуть жити з усіма в мирі і злагоді.)
Розповідь бабусі про те, як святкувалися християнські свята у її дитинстві, як батьки вчили чемності, поважати старших, допомагати рідним.
— Дякуємо Вам, шановні (прізвище сім'ї).
Друга сторінка журналу «Рідна мова».
(На сторінці намальовані книги: Словник, Граматика, Рідна мова.)
— Діти, до вас звертається вчителька, яка багато років навчала дітей рідної мови. Вона розповість нам ще чому ми українці. (Розмовляємо українською мовою.) І треба нам так добре знати рідну мову, щоб нас міг зрозуміти кожен українець, а іноземець, слухаючи нас, насолоджувався б її чарівністю, милозвучністю. (Читає вірш В. Сосюри «Любіть Україну».)
2. Гра «Так чи Ні».
Вчитель показує малюнок і називає предмет, що намальований. Якщо правильно, діти говорять «Так», а якщо неправильно — «Ні».
3. Фізкультхвилинка.
Ми мандруєм, ми мандруєм,
Україною крокуєм,
Ось побачили Карпати,
Як вершину нам дістати?
Заглянемо в озерця,
Не торкнутися нам дна?
Так ми довго-довго йшли
І до школи знов прийшли!
4. Робота з підручником.
— Перед вами підручник «Я і Україна». Як ви розумієте цю назву, чого навчить нас цей підручник?
На форзаці підручника карта України. Розгляньте її. Ми частенько будемо звертатись до неї.
5. Бесіда.
1) Яка найголовніша риса українців?
2) Хто ми такі?
3) Чим відрізняються українці від інших народів?
6. Вікторина «Що я знаю про Україну».
(На дошці записані слова, треба вибрати правильну відповідь.)
1. Назвіть столицю України. Москва, Київ, Рим.
2. Які гори знаходяться в Україні? Кавказ, Урал, Карпати.
3. Коли ми святкуємо День незалежності? 7 листопада, 24 серпня, 8 березня.
4. Яка найбільша річка в Україні? Волга, Амазонка, Дніпро.
7. Творча робота «Я — українець».
— Для цієї роботи потрібні фломастери і альбом.
Першу сторінку поділіть навпіл. На половині аркуша намалюйте те, що, на вашу думку, підтвердило б зміст речення «Я —українець». Поділіться своїми міркуваннями.
(Звучить запис пісні у виконанні М. Гнатюка «Хай сонечком світить українська душа».)
8. Робота в парах.
(Алгоритм (послідовність роботи — порядок, план) записаний на дошці.)
1. С. 1, прочитайте вірш «Ми — українці» один одному.
2. Поставте один одному питання і дайте відповіді:
а) Про що треба дбати маленьким українцям?
б) На вірність чому присягають українці?
3. Виконайте завдання № 3, 4, порадившись.
IV. Домашнє завдання
Спостерігайте за погодою, природою, заносьте спостереження в настінний календар.
V. Підсумок уроку
— Послухаємо слова Молитви за Україну.
Велика щира подяка всім.
Джерело: http://posibnyk.com/lessons/55-1-0-456

 

 

Загрузка...
Категория: Сценарии урока | Добавил: Яло
Просмотров: 1133 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Оловянная миниатюра - оловянные солдатики
Детские сценарии по мотивам известных сказок
Конкурсы для веселого корпоратива на Новый год
Сценарий выпускного бала 2014
Веселые сценарии на детский День Рождения
Конкурсы и игры для веселой компании молодежи
Детские конкурсы для любого праздника.


Прикольные, веселые и смешные Сценарии для вас. Сайт посвящен различным видам игровых мероприятий, которые люди с удовольствием устраивают на праздники. Сценарии, в том числе Сценарии урока, обязательно пригодятся вам на празднике, вечеринке, сборе друзей и коллег. Сценарии для взрослых и детей, прикольные и смешные Сценарии для мальчиков и девочек, мужчин и женщин помогут вам сделать ваш праздник просто незабываемым. Также этот сайт станет настоящей находкой для школьников, учителей и воспитателей в детском саду, потому-что вы здесь подберете для себя и детишек оригинальные и интересные Сценарии.